Hi @Fishermen
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Een hele terechte vraag, want ik zie dat je jouw huidige modem al sinds 2005 in gebruik hebt! Dat is een flinke tijd! Bij jouw gegevens zie ik ook een melding dat jouw modem wordt uitgefaseerd en je recht hebt op een nieuw modem. Deze zou je automatisch in de komende maanden ontvangen, maar naar aanleiding van je berichtje heb ik dit nu al in gang gezet. Je ontvangt het nieuwe modem binnen enkele dagen via Post NL.
Stuur gerust ook foto's van jouw AOP zoals @Bert vraagt, zodat we ook direct kunnen beoordelen of de aansluiting en materialen ook een update kunnen gebruiken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De handigste manier is denk ik gewoon even bellen naar de Klantenservice van Ziggo
Daar kunt u kenbaar maken dat u een oud modem heeft
Als dat zo blijkt te zijn dan zullen ze u naar alle waarschijnlijkheid een nieuw modem toesturen passend bij uw ziggo abonnement....
0800 - 1884
Een Ziggo moderator kan je zo nodig een nieuw modem toesturen.
Maar als je een oud modem hebt, dan heb je meestal ook oude aansluitmaterialen die vervangen moeten worden, dan kunnen die gelijk meegestuurd worden.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Hi @Fishermen
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Een hele terechte vraag, want ik zie dat je jouw huidige modem al sinds 2005 in gebruik hebt! Dat is een flinke tijd! Bij jouw gegevens zie ik ook een melding dat jouw modem wordt uitgefaseerd en je recht hebt op een nieuw modem. Deze zou je automatisch in de komende maanden ontvangen, maar naar aanleiding van je berichtje heb ik dit nu al in gang gezet. Je ontvangt het nieuwe modem binnen enkele dagen via Post NL.
Stuur gerust ook foto's van jouw AOP zoals @Bert vraagt, zodat we ook direct kunnen beoordelen of de aansluiting en materialen ook een update kunnen gebruiken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.