Vraag
Reacties
Oplossing
Fishermen
Level 1

Verouderde modem; hoe kom ik aan een nieuwe?

Hoe kom ik aan en nieuwe modem ?

Groet Fishermen

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Fishermen
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Een hele terechte vraag, want ik zie dat je jouw huidige modem al sinds 2005 in gebruik hebt! Dat is een flinke tijd! Bij jouw gegevens zie ik ook een melding dat jouw modem wordt uitgefaseerd en je recht hebt op een nieuw modem. Deze zou je automatisch in de komende maanden ontvangen, maar naar aanleiding van je berichtje heb ik dit nu al in gang gezet. Je ontvangt het nieuwe modem binnen enkele dagen via Post NL. 

Stuur gerust ook foto's van jouw AOP zoals @Bert vraagt, zodat we ook direct kunnen beoordelen of de aansluiting en materialen ook een update kunnen gebruiken. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
AlexS
Level 7

De handigste manier is denk ik gewoon even bellen naar de Klantenservice van Ziggo

Daar kunt u kenbaar maken dat u een oud modem heeft

Als dat zo blijkt te zijn dan zullen ze u naar alle waarschijnlijkheid een nieuw modem toesturen passend bij uw ziggo abonnement....

0800 - 1884

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan je zo nodig een nieuw modem toesturen.

Maar als je een oud modem hebt, dan heb je meestal ook oude aansluitmaterialen die vervangen moeten worden, dan kunnen die gelijk meegestuurd worden.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Fishermen
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Een hele terechte vraag, want ik zie dat je jouw huidige modem al sinds 2005 in gebruik hebt! Dat is een flinke tijd! Bij jouw gegevens zie ik ook een melding dat jouw modem wordt uitgefaseerd en je recht hebt op een nieuw modem. Deze zou je automatisch in de komende maanden ontvangen, maar naar aanleiding van je berichtje heb ik dit nu al in gang gezet. Je ontvangt het nieuwe modem binnen enkele dagen via Post NL. 

Stuur gerust ook foto's van jouw AOP zoals @Bert vraagt, zodat we ook direct kunnen beoordelen of de aansluiting en materialen ook een update kunnen gebruiken.