1
Vraag
2
Reacties
Henk Korf

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Verouderde modem - geregeld storingen

Goedemiddag,

 

is het mogelijk een nieuwe router/modem (combinatie?) te ontvangen? Wij hebben er momenteel nog een van de UPC maar deze begint steeds vaker uit te vallen. (Zie foto bijgevoegd). 

Alvast bedankt. 


F45F624F-84E9-4BDD-89E8-877427C95438.jpeg

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 29894Posts
  • 2072Oplossingen
  • 14999Likes

Het AOP (VQ601R) is verouderd en aan een upgrade toe. Verder dient het modem niet op de versterker aangesloten te zijn, volgens mij is dat al in orde maar dat kan ik lastig zien op de foto.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan een nieuw modem + monteursafspraak voor je regelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

 

P.S.: Ik denk dat je de oude NT1 en Tiptel t.b.v. ISDN inmiddels wel uit de meterkast kan halen.

Bekijk in context

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Yes, bedankt voor het advies @tobiastheebe!
@Henk Korf  zoals ook in dit topic besproken komt de monteur komende maandagochtend helpen.

Wordt vervolgd 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 29894Posts
  • 2072Oplossingen
  • 14999Likes

De TC7200 is verouderd, je kunt kosteloos een nieuw modem (Connect Box) aanvragen via een moderator (medewerk(st)er van Ziggo, komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic). Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Vermoedelijk is de coaxinstallatie ook (gedeeltelijk) aan een upgrade toe:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?

Henk Korf
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

CC27CF71-B114-437A-8990-89B053CBFD5A.jpeg

F5013D19-3837-46AC-8599-D1E92CCEF68D.jpeg

9B2F3C61-4E68-4961-A439-2ABC5C183FB0.jpeg

6F7BE17C-FD99-4ADD-938C-E990A95C7B56.jpeg

3CB04562-FFB1-457F-B672-BF10C04492AE.jpeg

image.jpg

 Hallo Tobias,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Bijgevoegd een aantal foto’s van aansluitingen in de meterkast en bij de tv. 

mvg,

 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 29894Posts
  • 2072Oplossingen
  • 14999Likes

Het AOP (VQ601R) is verouderd en aan een upgrade toe. Verder dient het modem niet op de versterker aangesloten te zijn, volgens mij is dat al in orde maar dat kan ik lastig zien op de foto.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan een nieuw modem + monteursafspraak voor je regelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

 

P.S.: Ik denk dat je de oude NT1 en Tiptel t.b.v. ISDN inmiddels wel uit de meterkast kan halen.

Henk Korf
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Bedankt voor je hulp Tobias!

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 29894Posts
  • 2072Oplossingen
  • 14999Likes

Graag gedaan! Laat het gerust weten als ik je nog ergens mee kan helpen.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Yes, bedankt voor het advies @tobiastheebe!
@Henk Korf  zoals ook in dit topic besproken komt de monteur komende maandagochtend helpen.

Wordt vervolgd 🙂

Henk Korf
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Veel dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic