Ik heb een Cisco epc3925 (bouwjaar 2011) die mijn inziens een zeer onbetrouwbare verbinding heeft. Regelmatig geen signaal (wifi), opnieuw verbinden en slecht bereik ongeacht waar ik deze plaats. Wordt het niet tijd voor een vernieuwde modem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Roy650! Van harte welkom op de Ziggo Community!
Je hebt helemaal gelijk! De Cisco 3925 is een erg oud model en is wel aan vervanging toe. Ik heb hem daarom snel vervangen en je krijgt het nieuwe modem binnen 3 werkdagen in huis. PostNL zal je een Track & Trace code sturen, zodat je het pakketje kunt volgen. Veel plezier ervan!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Ik denk ook dat een nieuw modem moet kunnen.
Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @Roy650! Van harte welkom op de Ziggo Community!
Je hebt helemaal gelijk! De Cisco 3925 is een erg oud model en is wel aan vervanging toe. Ik heb hem daarom snel vervangen en je krijgt het nieuwe modem binnen 3 werkdagen in huis. PostNL zal je een Track & Trace code sturen, zodat je het pakketje kunt volgen. Veel plezier ervan!
Hartelijk dank voor de snel geboden oplossing!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.