Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Roy650
Level 1

Verouderde modem die regelmatig signaal verliest

@Ziggo,

Ik heb een Cisco epc3925 (bouwjaar 2011) die mijn inziens een zeer onbetrouwbare verbinding heeft. Regelmatig geen signaal (wifi), opnieuw verbinden en slecht bereik ongeacht waar ik deze plaats. Wordt het niet tijd voor een vernieuwde modem?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Roy650! Van harte welkom op de Ziggo Community! 
Je hebt helemaal gelijk! De Cisco 3925 is een erg oud model en is wel aan vervanging toe. Ik heb hem daarom snel vervangen en je krijgt het nieuwe modem binnen 3 werkdagen in huis. PostNL zal je een Track & Trace code sturen, zodat je het pakketje kunt volgen. Veel plezier ervan! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Ik denk ook dat een nieuw modem moet kunnen.

Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Roy650! Van harte welkom op de Ziggo Community! 
Je hebt helemaal gelijk! De Cisco 3925 is een erg oud model en is wel aan vervanging toe. Ik heb hem daarom snel vervangen en je krijgt het nieuwe modem binnen 3 werkdagen in huis. PostNL zal je een Track & Trace code sturen, zodat je het pakketje kunt volgen. Veel plezier ervan! 

Roy650
Level 1
Topicstarter

Hartelijk dank voor de snel geboden oplossing!