Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Op Eigen modem | Ziggo staat:
Onze televisiediensten worden niet geleverd via het modem. Het televisie (DVB-C) signaal komt direct je woning binnen via de kabel, waar het signaal door bijvoorbeeld een mediabox of CI+ module wordt omgezet naar je televisie. Het gebruik van een eigen modem heeft dus geen invloed op de werking van onze televisiediensten.
Voor het gebruik van interactieve televisie- en streamingdiensten zoals Netflix is uiteraard wel een internetverbinding nodig. Je dient er zelf voor te zorgen dat deze verbinding naar je mediabox of andere apparaten wordt gestuurd.
Sids de mini in gebruik is, is deze inf onjuist.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Thanks @Steefb, fijn dat je het doorgeeft. Ik heb de feedback op mijn beurt ook doorgegeven aan de website.
Thanks @Steefb, fijn dat je het doorgeeft. Ik heb de feedback op mijn beurt ook doorgegeven aan de website.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...