Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Verouderde info op eigen router pagina.

Op Eigen modem | Ziggo staat:

 

Kan ik ook alle Ziggo televisiediensten gebruiken met mijn eigen modem?
 

Onze televisiediensten worden niet geleverd via het modem. Het televisie (DVB-C) signaal komt direct je woning binnen via de kabel, waar het signaal door bijvoorbeeld een mediabox of CI+ module wordt omgezet naar je televisie. Het gebruik van een eigen modem heeft dus geen invloed op de werking van onze televisiediensten.

Voor het gebruik van interactieve televisie- en streamingdiensten zoals Netflix is uiteraard wel een internetverbinding nodig. Je dient er zelf voor te zorgen dat deze verbinding naar je mediabox of andere apparaten wordt gestuurd. 

 

 

Sids de mini in gebruik is, is deze inf onjuist.

5 Reacties 5
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Thanks @Steefb, fijn dat je het doorgeeft. Ik heb de feedback op mijn beurt ook doorgegeven aan de website. 

Steefb
Topicstarter
Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nog steeds niet aangepast.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Steefb even voor de beeldvorming, want het topic koppelt meer onderwerpen aan elkaar: heb je de link voor me met de onjuiste informatie (naar de site) en wat er aangepast moet worden?

Dankje!

Steefb
Topicstarter
Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Jacob  schreef:

@Steefbeven voor de beeldvorming, want het topic koppelt meer onderwerpen aan elkaar: heb je de link voor me met de onjuiste informatie (naar de site) en wat er aangepast moet worden?

Dankje!


Ik zie maar1 onderwerp.

 

 

 

Eigen modem | Ziggo

Veelgestelde vragen

 
 
Kan ik ook alle Ziggo televisiediensten gebruiken met mijn eigen modem?
 
Onze televisiediensten worden niet geleverd via het modem. Het televisie (DVB-C) signaal komt direct je woning binnen via de kabel, waar het signaal door bijvoorbeeld een mediabox of CI+ module wordt omgezet naar je televisie. Het gebruik van een eigen modem heeft dus geen invloed op de werking van onze televisiediensten.
 

De mini gebruikt geen dvb signaal, je eigen modem kan dus wel degelijk invloed hebben.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Steefb ah, dit bedoel je. Ik stuur je feedback door. Bedankt!

Uitgelicht topic