Beste, omdat bij ons thuis de WiFi verbinding steeds vaker wegvalt ben ik op dit forum terecht gekomen.
Allereerst ben ik met mijn iPad naar Coolblue langs gegaan om allerlei testen te ondergaan. Met de iPad was niets aan de hand. Nu lees ik op dit forum dat het ook kan komen door een verouderd model. Wij hebben een modem Ubee EVW3200. Zie foto’s.
Is het mogelijk de modem te vervangen? Ik hoor het graag.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij een nieuw modem, zal er ook gelijk een nieuwe splitter en kabel naar je modem mee gaan komen, verwacht ik, want een modem achter een versterker kan in een aantal gevallen problemen geven.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dankjewel voor je reactie Bert
Hartelijk dank Maud. Fijne en snelle service. Chapeau daarvoor 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.