De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
iMark wrote:
Beste Lycke Ziggo,
Ons modem wordt ook een dagje ouder. Omdat we een mix hebben van apparaten op de 2.4G en de 5G band en van 802.11g, n en ac zou het geen overbodige luxe zijn om een modem te gebruiken dat gelijktijdig de 2.4G en de 5G band gebruikt. Komen wij ook in aanmerking voor vervanging van ons modem uit 2012? Het is een Cisco EPC3925.
Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Hallo,
Ben hier voor mijn moeder. Ze heeft nog een heeeeel oud modem UBEE EVW321B. Kan geen NPO 1,2 en 3 meer ontvangen. Ze heeft dus een nieuw modem nodig. Klantenservice gebeld en deze geven aan dat ze een nieuw abonnement moert afsluiten ????? Ze is 88 en heeft alleen TV en telefoon nodig.
Hoe nu verder.
MVRGR. Henk
@HenkHengelo Wat lief dat je dit oppakt voor je moeder! Ik snap dat ze niet meer zit te wachten op de nieuwste snufjes. Ik kijk graag even mee naar de mogelijkheden voor je moeder. Wil je haar postcode en huisnummer, tussenhaakjes, achter die van jou zetten? Dan kijk ik even mee naar de mogelijkheden. De Ubee staat opzich los van de tv verbinding. Heeft ze daar een los kastje voor?
Wat fijn deze snelle reactie. Postcode en huis nummer wat er staat is van mijn. Moeder.
Ze heeft een Humax mediabox toegestuurd gekregen van Ziggo
@HenkHengelo Super, ik heb even gekeken maar het abonnement wat ze nu heeft, is enkel tv en bellen. Hiervoor betaald ze een bedrag van €52.40 per maand omdat ze ook gebruik maakt van Vollop Bellen. Om haar een nieuw modem op te kunnen sturen, heeft ze geen ander pakket nodig. Ik zie dat er een afspraak met de monteur in ons systeem staat voor de 16de. Deze gaat naar de aansluiting kijken en waar nodig ook haar modem vervangen.
Ik hoop dat ik hiermee al je vragen beantwoord heb.
Had gehoopt dat er een nieuw modem zou worden opgestuurd, dan is er geen monteur nodig.
Hartelijk dank alvast.
@HenkHengelo Dat kan ik voor je in orde maken. Zijn alle aansluitmaterialen al vernieuwd na ontvangst van de humax? Anders adviseer ik om toch een monteur langs te laten komen.
Lotte,
Nee, aansluitingen zijn waarschijnlijk ook verouderd. Laat afspraak maar staan.
Hartelijk dank voor snelle reactie.
Groeten, Henk
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...