1
Vraag
2
Reacties
Eugene1

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Verouderd modem

Beste, omdat bij ons thuis de WiFi verbinding steeds vaker wegvalt ben ik op dit forum terecht gekomen. 
Allereerst ben ik met mijn iPad naar Coolblue langs gegaan om allerlei testen te ondergaan. Met de iPad was niets aan de hand. Nu lees ik op dit forum dat het ook kan komen door een verouderd model. Wij hebben een modem Ubee EVW3200. Zie foto’s. 
Is het mogelijk de modem te vervangen? Ik hoor het graag. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Eugene1! Een warm welkom op de Ziggo Community! Fijn dat @Bert je onder onze aandacht heeft gebracht. Ik heb een nieuw modem, coaxkabel en splitter toegestuurd. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Bij een nieuw modem, zal er ook gelijk een nieuwe splitter en kabel naar je modem mee gaan komen, verwacht ik, want een modem achter een versterker kan in een aantal gevallen problemen geven.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Eugene1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dankjewel voor je reactie Bert

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Eugene1! Een warm welkom op de Ziggo Community! Fijn dat @Bert je onder onze aandacht heeft gebracht. Ik heb een nieuw modem, coaxkabel en splitter toegestuurd. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op! 

Eugene1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hartelijk dank Maud. Fijne en snelle service. Chapeau daarvoor 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic