Goedemorgen,
Onze wifi verbinding valt regelmatig weg. Vooral boven en onze televisie hapert wel eens bij live uitzending. Meestal is dit opgelost als ik de modem opnieuw opstart.
Nu heb ik even gezocht wat voor modem wij hebben en volgens mij is dit een verouderde modem. Is het mogelijk om deze om te ruilen voor een nieuwere modem?
Hoor het graag, alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Feite de Haan
Opgelost! Ga naar oplossing.
U heeft uw modem via de versterker aangesloten. Dat is niet de bedoeling. De standaard aansluiting is:
De connectoren van uw TV coaxkabels, met die plastic kapjes, kunnen echt niet meer. Die moet u vervangen door exemplaren met een betere afscherming. Instraling van o.a. 4 en 5 g signalen veroorzaken problemen.
Een splitter en bijbehorende bekabeling kunt u aanvragen bij de helpdesk.
Overig is uw modem ook verouderd. Die kan ook door de helpdesk vervangen worden door een Connectbox.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welk modem heeft u nu? Overigens heeft het haperen van de tv niets te maken met een verouderd modem. Hoe ziet uw AOP eruit? Graag een foto met de daarop aangesloten splitter en verdere bekabeling.
We hebben een ubee evw3200 modem. Weet niet hoe ik een foto naar u kan sturen. Zie nergens waar ik een bijlage kan toevoegen.
U kunt foto’ s sturen via het 3e icoontje van rechts, het zwarte vierkantje met 2 driehoekjes.
Hierbij. Hoop dat dit wat u bedoelde.
Of deze
U heeft uw modem via de versterker aangesloten. Dat is niet de bedoeling. De standaard aansluiting is:
De connectoren van uw TV coaxkabels, met die plastic kapjes, kunnen echt niet meer. Die moet u vervangen door exemplaren met een betere afscherming. Instraling van o.a. 4 en 5 g signalen veroorzaken problemen.
Een splitter en bijbehorende bekabeling kunt u aanvragen bij de helpdesk.
Overig is uw modem ook verouderd. Die kan ook door de helpdesk vervangen worden door een Connectbox.
Goedemiddag @Feite, welkom op de Community!
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Wij denken graag met je mee hoe er weer probleemloos gebruik gemaakt kan worden van onze diensten.
@Jan F. gaf heeft het al aangegeven wat er noodzakelijk is om te doen. Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice en dat er een vervangend modem onderweg is.
Laat je het ons weten als je deze heb ontvangen en aangesloten? En hoe het dan gaat?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.