Alles wat jij moet weten over SmartWifi
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo Ziggo,
Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter.
Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie?
Groet, Nick
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Bringmywall en welkom hier op de Community!
We kregen van Bert een seintje dat de aansluitmaterialen en het modem niet meer helemaal van deze tijd zijn. Ik stuur je kosteloos een nieuwe splitter, coax kabel en ook direct een nieuw modem toe. Laat je ons weten hoe het gaat als je dit binnen hebt en hebt aangesloten? We zijn benieuwd 🙂
Dan zijn waarschijnlijk ook de aansluitmaterialen verouderd.
Ziggo kan de nieuwe juiste materialen gratis opsturen als duidelijk is hoe de eerste aansluiting eruit ziet.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dank voor je antwoord Bert, dit is de aansluiting, alleen de router en 1 televsie zijn aangesloten, geen versterkers/splitters enz.
TOP, duidelijk, je krijgt ook een nieuwe splitter met een nieuwe kabel naar je modem.
Morgen komt een Ziggo moderator hier langs.
Top! Dat is in ieder geval goed nieuws.
Alleen zal dat nog geen oplossing bieden voor het haperende wifi.
Hey @Bringmywall en welkom hier op de Community!
We kregen van Bert een seintje dat de aansluitmaterialen en het modem niet meer helemaal van deze tijd zijn. Ik stuur je kosteloos een nieuwe splitter, coax kabel en ook direct een nieuw modem toe. Laat je ons weten hoe het gaat als je dit binnen hebt en hebt aangesloten? We zijn benieuwd 🙂
@Bringmywall schreef:
Top! Dat is in ieder geval goed nieuws.
Alleen zal dat nog geen oplossing bieden voor het haperende wifi.
Daarom schreef ik: "TOP, duidelijk, je krijgt ook een nieuwe splitter met een nieuwe kabel naar je modem."🙂
Haha, inderdaad. Bedankt Bert
Geweldig!
Kreeg inderdaad al mail dat de apparatuur onderweg is, laat het zeker nog weten.
@Bringmywall heb je intussen alles al binnen en aangesloten? 🙂
Ik heb het zeker al aangesloten, nu een weekje in gebruik en geen problemen/haperingen meer ondervonden!
Installeren was ook eenvoudig.
Bedankt!
Super om te lezen! Graag gedaan en thanks voor de terugkoppeling.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...