Bringmywall
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verouderd modem Ubee EVW3200 EVW320B

Hallo Ziggo,

Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter.

Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie?

 

Groet, Nick

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44990Reacties
  • 2667Oplossingen
  • 9715Likes

Dan zijn waarschijnlijk ook de aansluitmaterialen verouderd.

Ziggo kan de nieuwe juiste materialen gratis opsturen als duidelijk is hoe de eerste aansluiting eruit ziet.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Bringmywall
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je antwoord Bert, dit is de aansluiting, alleen de router en 1 televsie zijn aangesloten, geen versterkers/splitters enz.Dank voor je antwoord Bert, dit is de aansluiting, alleen de router en 1 televsie zijn aangesloten, geen versterkers/splitters enz.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44990Reacties
  • 2667Oplossingen
  • 9715Likes

TOP, duidelijk, je krijgt ook een nieuwe splitter met een nieuwe kabel naar je modem.

 

Morgen komt een Ziggo moderator hier langs.

Bringmywall
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top! Dat is in ieder geval goed nieuws.

Alleen zal dat nog geen oplossing bieden voor het haperende wifi.

 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4063Reacties
  • 391Oplossingen
  • 822Likes

Hey @Bringmywall en welkom hier op de Community! 

We kregen van Bert een seintje dat de aansluitmaterialen en het modem niet meer helemaal van deze tijd zijn. Ik stuur je kosteloos een nieuwe splitter, coax kabel en ook direct een nieuw modem toe. Laat je ons weten hoe het gaat als je dit binnen hebt en hebt aangesloten? We zijn benieuwd 🙂

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44990Reacties
  • 2667Oplossingen
  • 9715Likes


@Bringmywall  schreef:

Top! Dat is in ieder geval goed nieuws.

Alleen zal dat nog geen oplossing bieden voor het haperende wifi.


Daarom schreef ik: "TOP, duidelijk, je krijgt ook een nieuwe splitter met een nieuwe kabel naar je modem."🙂

Bringmywall
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Haha, inderdaad. Bedankt Bert

Bringmywall
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geweldig!

Kreeg inderdaad al mail dat de apparatuur onderweg is, laat het zeker nog weten.

Uitgelicht topic