1
Vraag
2
Reacties
Bringmywall

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verouderd modem Ubee EVW3200 EVW320B

Hallo Ziggo,

Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter.

Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie?

 

Groet, Nick

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Bringmywall en welkom hier op de Community! 

We kregen van Bert een seintje dat de aansluitmaterialen en het modem niet meer helemaal van deze tijd zijn. Ik stuur je kosteloos een nieuwe splitter, coax kabel en ook direct een nieuw modem toe. Laat je ons weten hoe het gaat als je dit binnen hebt en hebt aangesloten? We zijn benieuwd 🙂

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan zijn waarschijnlijk ook de aansluitmaterialen verouderd.

Ziggo kan de nieuwe juiste materialen gratis opsturen als duidelijk is hoe de eerste aansluiting eruit ziet.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Bringmywall
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor je antwoord Bert, dit is de aansluiting, alleen de router en 1 televsie zijn aangesloten, geen versterkers/splitters enz.Dank voor je antwoord Bert, dit is de aansluiting, alleen de router en 1 televsie zijn aangesloten, geen versterkers/splitters enz.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, duidelijk, je krijgt ook een nieuwe splitter met een nieuwe kabel naar je modem.

 

Morgen komt een Ziggo moderator hier langs.

Bringmywall
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Top! Dat is in ieder geval goed nieuws.

Alleen zal dat nog geen oplossing bieden voor het haperende wifi.

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Bringmywall en welkom hier op de Community! 

We kregen van Bert een seintje dat de aansluitmaterialen en het modem niet meer helemaal van deze tijd zijn. Ik stuur je kosteloos een nieuwe splitter, coax kabel en ook direct een nieuw modem toe. Laat je ons weten hoe het gaat als je dit binnen hebt en hebt aangesloten? We zijn benieuwd 🙂

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Bringmywall  schreef:

Top! Dat is in ieder geval goed nieuws.

Alleen zal dat nog geen oplossing bieden voor het haperende wifi.


Daarom schreef ik: "TOP, duidelijk, je krijgt ook een nieuwe splitter met een nieuwe kabel naar je modem."🙂

Bringmywall
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Haha, inderdaad. Bedankt Bert

Bringmywall
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geweldig!

Kreeg inderdaad al mail dat de apparatuur onderweg is, laat het zeker nog weten.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

@Bringmywall heb je intussen alles al binnen en aangesloten? 🙂 

Bringmywall
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het zeker al aangesloten, nu een weekje in gebruik en geen problemen/haperingen meer ondervonden!

Installeren was ook eenvoudig.

Bedankt!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Super om te lezen! Graag gedaan en thanks voor de terugkoppeling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic