Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste community,
Ik ben onlangs verhuisd naar mijn nieuwe woning en ben inmiddels in het trotse bezit van een ziggo installatiepakket.
Ik heb er niet veel verstand van maar het ziggo AOP dat hier in de woonkamer zit, ziet er enigszins gedateerd uit. Ik begreep ook van de oude bewoners dat zij regelmatig problemen hadden met de verbinding met Ziggo.
Klopt het dat dit AOP verouderd is en welke actie moet ik ondernemen?
Eva
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Eva_1979, gefeliciteerd met je nieuwe woning! We kunnen zeker iemand inplannen voor het AOP. Ik heb de afspraak gezet op 30-06-2022 tussen 8:00-13:00 uur. Mocht dit niet uitkomen dan kun je de afspraak verplaatsen via mijn Ziggo.
Dit is zeker verouderd, maak een monteurs afspraak.
Kies de juiste monteur (ziggo.nl)
Of neem contact op met de klantenservice.
Contact | Klantenservice | Ziggo
Een moderator kan ook een installatiemonteur voor je inplannen. Omdat het hier het eerste aansluitpunt betreft, zijn er voor de TS geen kosten aan het installeren van een AOP verbonden.
Goedemiddag @Eva_1979, gefeliciteerd met je nieuwe woning! We kunnen zeker iemand inplannen voor het AOP. Ik heb de afspraak gezet op 30-06-2022 tussen 8:00-13:00 uur. Mocht dit niet uitkomen dan kun je de afspraak verplaatsen via mijn Ziggo.
Top! Dank jullie wel!
Laat je na het bezoek van de monteur weten of alles naar behoren werkt?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...