Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lest wrote:
Hallo,
Sinds een maand of 2 heb ik problemen met de Wi-Fi. Enkel op mijn Samsung Galaxy s6. Niet op een iPhone of een laptop.
Wi-Fi bereik an sich is top, maar continu krijg ik de melding verificatiefout opgetreden. Soms heb ik een paar seconden tot minuten verbinding en dan gooit hij 'm er weer uit.
* ik heb via een op deze community genoemde site getest: heb geen IPv6
* Ik heb de truc "Wi-Fi ingeschakeld laten in slaapstand" uitzetten herstarten aanzetten etc toegepast
* heb de cache geleegd
HELP!!! Wat kan ik nog doen om die verificatiefout nachtmerrie te laten eindigen?
Groetjes
Folkert Ziggo wrote:
Hallo Meinderttest,
Goed dat je hier je bevindingen deelt. Ik begrijp dat je dit alleen ervaart op je Samsung en dat ook het herstarten niets uitmaakt. Helpt het om het volledige netwerk te vergeten/verwijderen uit je telefoon? Daarna de telefoon te herstarten en opnieuw verbinding te maken?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.