1
Vraag
2
Reageer en help mee
vlegeltje

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verificatiefout met de Wifispots Samsung A5

Het lukt me nog steeds niet om contact te krijgen met Ziggo hotspot wanneer ik onderweg ben. In mijn Ziggo staat alles goed. Ook contact gehad met de helpdesk. Zij kwamen niet verder dan " het zou gewoon moeten werken".
Wat ik ook probeer, niets helpt. Wifi ingesteld laten en wijzigen een aantal keer geprobeerd, helaas zonder succes. Is nu de enige optie om mijn toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen?
6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Heb je al deze stappen gevolgd om verbinding te kunnen maken met de Wifispots?

Klik hier voor Wifispots instellen.
vlegeltje
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verschillende keren gedaan en nogmaals gedaan. Het resultaat is nog steeds geen contact met wifispots van Ziggo.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Helaas gebruik ik de Wifispots te weinig om er verder goed advies te geven.

Hopelijk komt er snel iemand voorbij die hier het fijne van weet en je op weg kan helpen.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Goedemorgen vlegeltje, allereerst welkom op de Ziggo Community!

Erg gek dat de Wifispots maar niet bij je gaan werken, en erg vervelend natuurlijk. Het is vaak even een kwestie van wat zaken uitsluiten. Ik kan me ook voorstellen dat je een fabrieksreset van je telefoon wat ver vindt gaan op dit moment. Je geeft in ieder geval aan dat is gecheckt of aan onze kant alles goed staat en je weet ook waar je je inloggegevens kunt vinden in Mijn Ziggo.

Een volgende stap is dan het certificaat. Lukt het om deze probleemloos te downloaden via eerder genoemde link? Krijg je later bij de stappen ook de optie om het certificaat te selecteren? Tot slot; welke Android-versie heb je op je telefoon staan?
vlegeltje
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog steeds melding van verificatiefout.
Het certificaat is gedownload en bij verificatie van het certificaat voor Ziggo gekozen. Android versie 8 heb ik.
vlegeltje
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

  • Vul bij Certificaatnaam in: Ziggo
  • Kies bij Gebruik van referentiegegevens voor Wifi.
Aldus gedaan.

Het pakket bevat 5 CA certificaten. Echter, op mijn telefoon staat er maar 1. Is dit het probleem van de verificatiefout? Hoe los ik dit op?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic