1
Vraag
2
Reacties
YK

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuizing

Beste meneer/mevrouw,

 

Over 3 weken gaan wij verhuizen. Wij willen tijdelijk voor 4 dagen internet hebben in het huidige en nieuwe huis om te voorkomen dat wij een dag zonder internet zitten vanwege het thuiswerken.

10 Mei heb ik de verhuisdatum ingesteld bij Ziggo en 14 mei zullen we daadwerkelijk verhuizen.

 

Klopt het dat we na 10 mei nog steeds internetverbinding hebben in het 'oude' huis ondanks dat ik al opgezegd heb op het oude adres? Zo nee, wat kan ik doen om dit te regelen? 

 

Groet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @YK! Welkom op de Ziggo Community! 

Gefeliciteerd met je nieuwe woning 🙂 Ik kan mij goed voorstellen dat je op beide adressen internet wilt behouden, maar je hebt hiervoor wel je modem nodig. Als je deze eenmaal hebt aangesloten bij je nieuwe huis, dan heb je geen internet verbinding meer bij je oude woning, aangezien het modem dan gekoppeld staat op je nieuwe adres. Het signaal blijft altijd wel een tijdje actief, bijvoorbeeld het kabel tv signaal. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @YK 

Dit is een klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. 

Zorg dan dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier. Een moderator kan je gegevens dan inzien en bekijken wat Ziggo voor jullie kan betekenen.

 

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@YK  Heeft u dan op beide adressen een modem aangesloten? Normaal neemt men bij een verhuizing de oude apparaten mee en sluit die aan op het nieuwe adres.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @YK! Welkom op de Ziggo Community! 

Gefeliciteerd met je nieuwe woning 🙂 Ik kan mij goed voorstellen dat je op beide adressen internet wilt behouden, maar je hebt hiervoor wel je modem nodig. Als je deze eenmaal hebt aangesloten bij je nieuwe huis, dan heb je geen internet verbinding meer bij je oude woning, aangezien het modem dan gekoppeld staat op je nieuwe adres. Het signaal blijft altijd wel een tijdje actief, bijvoorbeeld het kabel tv signaal. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic