1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Cohiba

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verhuizing - nieuwe spullen nodig voor aansluiting

Ga binnenkort verhuizen. Begrijp dat ik de connectbox meeneem naar het nieuwe adres.

Op het nieuwe adres zit een ander soort aansluiting eengats met ziggo logo. Ik lees dat ik daarvoor een splitter nodig heb.

POA-01-B, die heb ik niet, heb in het oude huis een soort metalen versterker met voeding en diverse aansluitingen aan de onderkant. Nu staat de connectbox in de woonkamer maar die moet in de meterkast komen. Hoe hang ik dat ding op?.

Getracht een afspraak te maken in de vodafone/ziggo winkel in Breda, maar er is niemand beschikbaar voor service tot 31 augustus. 

Dus hoe kom ik aan zo'n splitter en hoe hang ik de connectbox op in de meterkast.

Met hartelijke dank voor advies.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community, @Cohiba en gefeliciteerd met jouw nieuwe woning! 

Wat goed dat je al bezig bent met de nieuwe aansluiting. Zo gaat de verhuizing zo soepel mogelijk! 
Ik heb je een nieuwe splitter en kabel gestuurd zodat je het modem aan kunt sluiten op jouw nieuwe adres. Daarnaast komt er nog een ophangbeugel voor het modem die kant op. Per mail volgt nog even een bevestiging.

Klopt het dat ik de verhuizing nog niet in het systeem zie staan? Vergeet niet deze op tijd door te geven. Het liefst zo'n 2 weken van te voren.

Zoals @Bert terecht aangeeft  zou ik de versterker ook meeverhuizen want hier heb je voor betaald. 
Of je hem daar nodig hebt, is altijd even de vraag maar dan heb je hem in ieder geval maar 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78794Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23541Likes

Je kunt die versterker ook meeverhuizen naar de nieuwe woning.

Een Ziggo moderator kan je een splitter toesturen met een passende kabel naar je modem.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community, @Cohiba en gefeliciteerd met jouw nieuwe woning! 

Wat goed dat je al bezig bent met de nieuwe aansluiting. Zo gaat de verhuizing zo soepel mogelijk! 
Ik heb je een nieuwe splitter en kabel gestuurd zodat je het modem aan kunt sluiten op jouw nieuwe adres. Daarnaast komt er nog een ophangbeugel voor het modem die kant op. Per mail volgt nog even een bevestiging.

Klopt het dat ik de verhuizing nog niet in het systeem zie staan? Vergeet niet deze op tijd door te geven. Het liefst zo'n 2 weken van te voren.

Zoals @Bert terecht aangeeft  zou ik de versterker ook meeverhuizen want hier heb je voor betaald. 
Of je hem daar nodig hebt, is altijd even de vraag maar dan heb je hem in ieder geval maar 🙂

Cohiba
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hartelijk dank voor jullie hulp, geweldige service. ik zal de verhuizing doorgeven we trekken er half augustus in omdat er nog e.e.a. moet gebeuren, tot die tijd nog half op het oude adres. moet ik overigens mijn verhuizing doorgeven aan ziggo uiteraard maar ook apart aan vodafone, anders zijn er problemen met de extra's vanuit vodafone??

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Helemaal goed hoor, graag gedaan. 
Dat begrijp ik inderdaad. Het moet eerst wel "bewoonbaar" zijn natuurlijk 🙂 Dat is geen probleem. Bij een verhuizing komt het niet op 1 dag aan gelukkig. Het apparatuur gaat pas werken op het nieuwe adres, zodra je het daar aansluit. Je moet het wel binnen 2 weken vanaf de verhuisdatum aansluiten, anders loopt het automatisch door 😉

Vodafone mag je apart doorgeven via My Vodafone.

Alvast heel veel succes met verhuizen!

Cohiba
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hartelijk dank, aansluitsnoer voor modem en splitter reeds ontvangen.