Ga binnenkort verhuizen. Begrijp dat ik de connectbox meeneem naar het nieuwe adres.
Op het nieuwe adres zit een ander soort aansluiting eengats met ziggo logo. Ik lees dat ik daarvoor een splitter nodig heb.
POA-01-B, die heb ik niet, heb in het oude huis een soort metalen versterker met voeding en diverse aansluitingen aan de onderkant. Nu staat de connectbox in de woonkamer maar die moet in de meterkast komen. Hoe hang ik dat ding op?.
Getracht een afspraak te maken in de vodafone/ziggo winkel in Breda, maar er is niemand beschikbaar voor service tot 31 augustus.
Dus hoe kom ik aan zo'n splitter en hoe hang ik de connectbox op in de meterkast.
Met hartelijke dank voor advies.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Ziggo Community, @Cohiba en gefeliciteerd met jouw nieuwe woning!
Wat goed dat je al bezig bent met de nieuwe aansluiting. Zo gaat de verhuizing zo soepel mogelijk!
Ik heb je een nieuwe splitter en kabel gestuurd zodat je het modem aan kunt sluiten op jouw nieuwe adres. Daarnaast komt er nog een ophangbeugel voor het modem die kant op. Per mail volgt nog even een bevestiging.
Klopt het dat ik de verhuizing nog niet in het systeem zie staan? Vergeet niet deze op tijd door te geven. Het liefst zo'n 2 weken van te voren.
Zoals @Bert terecht aangeeft zou ik de versterker ook meeverhuizen want hier heb je voor betaald.
Of je hem daar nodig hebt, is altijd even de vraag maar dan heb je hem in ieder geval maar 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt die versterker ook meeverhuizen naar de nieuwe woning.
Een Ziggo moderator kan je een splitter toesturen met een passende kabel naar je modem.
Welkom op de Ziggo Community, @Cohiba en gefeliciteerd met jouw nieuwe woning!
Wat goed dat je al bezig bent met de nieuwe aansluiting. Zo gaat de verhuizing zo soepel mogelijk!
Ik heb je een nieuwe splitter en kabel gestuurd zodat je het modem aan kunt sluiten op jouw nieuwe adres. Daarnaast komt er nog een ophangbeugel voor het modem die kant op. Per mail volgt nog even een bevestiging.
Klopt het dat ik de verhuizing nog niet in het systeem zie staan? Vergeet niet deze op tijd door te geven. Het liefst zo'n 2 weken van te voren.
Zoals @Bert terecht aangeeft zou ik de versterker ook meeverhuizen want hier heb je voor betaald.
Of je hem daar nodig hebt, is altijd even de vraag maar dan heb je hem in ieder geval maar 🙂
Hartelijk dank voor jullie hulp, geweldige service. ik zal de verhuizing doorgeven we trekken er half augustus in omdat er nog e.e.a. moet gebeuren, tot die tijd nog half op het oude adres. moet ik overigens mijn verhuizing doorgeven aan ziggo uiteraard maar ook apart aan vodafone, anders zijn er problemen met de extra's vanuit vodafone??
Helemaal goed hoor, graag gedaan.
Dat begrijp ik inderdaad. Het moet eerst wel "bewoonbaar" zijn natuurlijk 🙂 Dat is geen probleem. Bij een verhuizing komt het niet op 1 dag aan gelukkig. Het apparatuur gaat pas werken op het nieuwe adres, zodra je het daar aansluit. Je moet het wel binnen 2 weken vanaf de verhuisdatum aansluiten, anders loopt het automatisch door 😉
Vodafone mag je apart doorgeven via My Vodafone.
Alvast heel veel succes met verhuizen!
Hartelijk dank, aansluitsnoer voor modem en splitter reeds ontvangen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.