Vraag
Reacties
Floorjw
Level 4

Verhuizing kan Ziggo niet tijdig regelen….

Verhuizing eind januari doorgegeven, 2 dagen voor verhuizing nog maar eens even gecheckt….blijkt er helemaal geen order voor verhuizing in het systeem te staan. Maar weer gebeld, kreeg vaag antwoord datde verhuisorder was uitgevallen en dat de backoffice dit moet oppakken. Geen idee wat er moet gebeuren en er nu fout gaat aan de kant van Ziggo maar vooralsnog zit ik zonder internet en TV…..en dat voor een klant die al onafgebroken sinds de Casema tijd (30 jaar dus) onafgebroken bij Ziggo zit….zodra de verhuizing is geregeld diir de backoffice gaat de opzegging de deur uit en stap ik lekker over op een partij die minder arrogant met zijn klanten omgaat….

wilde ik ff kwijt….

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
8 Reacties 8
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Ga je mogelijk verhuizen naar voormalig UPC-gebied? In dat geval moet de verhuizing (soms) door een speciale afdeling verwerkt worden.

0 Kudos
Floorjw
Level 4
Topicstarter

Ja van Ziggo naar UPC gebied….inmiddels na vele uitgevallen verhuizingsorders zijn de amateurs van Ziggo daar achtergekomen 😬. UPC is ook nog maar in 2015 overgenomen, goed stukje integratieproces…..Wat ze doen is een uitgevallen order er weer opnieuw in het systeem zetten, waarna hij zonder speciale behandeling vervolgens uiteraard weer uitvalt. Blijkbaar heeft niemand op die afdeling de klantgerichtheid en de verstandelijke vermogens om dit definitief te regelen.

hopelijk weet men vandaag de biel te fixen, waarna ik mijn opzegging voor deze keer op keer falende provider kan uitsturen…..pff wat een prutsers 

Jos
Community Moderator
Community Moderator

@Floorjw dat is absoluut een flinke teleurstelling als je zo tijdig je verhuizing aan ons hebt doorgegeven. Jammer te horen dat je dit als arrogantie of niet klantgericht ervaart, ik ben het met je eens dat we een betere afhandeling moeten regelen en dat ook zeker graag goed doen! 

Bij controle zie ik dat er een laatste order ingevoerd staat met een goede status en deze op 12 maart de levering gaat doen. Er komt in de komende dagen een nieuw modem jouw kant op. 
De andere orders zie ik inderdaad een probleem ontstaan dat er geen nieuw modem geleverd wordt terwijl dat wel de noodzaak nog is. 

Laat je weten wanneer je weer online bent? Ik beloof je dat we dit goed maken. 

Floorjw
Level 4
Topicstarter

Dank voor je bericht en medeleven. Jammer dat het maar niet op houdt. Verschillende medewerkers gevraagd of het modem/ de router dan soms niet roet in het eten gaat gooien? Was niet het geval werd mij meerdere malen meegedeeld. Als jij zegt “in de komende dagen” en ik tot nu toe nog geen bericht van Ziggo heb ontvangen, behalve wat emails waar ik aan moet denken bij de verhuizing en wat ik allemaal niet aan korting kan krijgen bij Gamma…..tja die verhuizing was een werk geleden en dan nog geen internet omdat er een nieuw modem moet komen wat jullie al hadden kunnen weten als jullie je werk hadden gedaan waarvoor jullie betaald worden (door mij….)?

die 12 maart gaat dus niet worden gehaald, zo lijkt het en hoppa zonder excuus wordt het nog weer eens later.

man man man wat een prutsers zijn jullie, ongelofelijk…..

0 Kudos
Floorjw
Level 4
Topicstarter

Ben overigens blij met jouw interventie Jos, het waren jouw collega’s die nog maar eens een steek lieten vallen, door te ontkennen dat een nieuwe modem nodig is……..

0 Kudos
Shane
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Floorjw,

Ik zie inmiddels dat het pakket ontvangen zou moeten zijn. Hoe staat het er nu voor? Werkt alles naar behoren? 

0 Kudos
Floorjw
Level 4
Topicstarter

De nieuwe CI+ en smartcard krijg ik niet aan de praat. Toen maar de oude geprobeerd en die werkt nog gewoon…..waarom kreeg ik eigenlijk een nieuwe of mis ik soms wat met die oude smartcard?

verder dient de contractuele kant nog te worden geregeld, ik zit nog in de bedenktijd bij de nieuwe provider, dus wellicht kunnen jullie mij nog over de streep trekken…

0 Kudos
Gio2903
Level 17

vermoedelijk omdat je ci+ van ziggo gebied ooit gekocht is door jezelf, daarom doet deze het nog. aangezien je verhuisd bent word het abo omgezet naar nieuw portfolio, in dit geval tv start ci+ en krijg je er dus 1 in bruikleen. zie je de ci+ wel in mijnziggo?

en wat betreft "dus wellicht kunnen jullie mij nog over de streep trekken…", wat verwacht je dan nu precies van ziggo want dat vertel je niet.

0 Kudos