Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen, sinds een paar dagen zijn al mijn ziggo e-mail mappen leeg. Het gekke is dat dit alleen gebeurd bij mijn iphone en iPad maar niet bij mijn partner! Ik zie als ik de inbox (of een andere map open) kort de binnengekomen mail die kort daarna plotseling weer verdwijnt! Aangezien Ziggo geen e-mail problemen telefonisch behandeld en ik er niet uitkom wat er aan de hand is probeer ik het via dexe community. Alvast bedankt voor de (hopelijk) oplossende reacties. Groet Hein
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je een PC/laptop hebt die via POP de mail binnenhaalt, dan verdwijnen de mails, mits er een kopie acter gelaten wordt op de mailserver.
Is dat niet het geval?
Dan is er mogelijk iets of iemand anders die je mailbox leeghaalt.
Ik zou nu als eerste het wachtwoord wijzigen van Mijn Ziggo, dan uitloggen, weer inloggen en het wachtwoord van het mailadres wijzigen in Producten - Internet onder Emailadressen.
Ps ook in de ziggo webmail zijn ze dan verdwenen
Als je een PC/laptop hebt die via POP de mail binnenhaalt, dan verdwijnen de mails, mits er een kopie acter gelaten wordt op de mailserver.
Is dat niet het geval?
Dan is er mogelijk iets of iemand anders die je mailbox leeghaalt.
Ik zou nu als eerste het wachtwoord wijzigen van Mijn Ziggo, dan uitloggen, weer inloggen en het wachtwoord van het mailadres wijzigen in Producten - Internet onder Emailadressen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...