1
Vraag
2
Reacties
Heisa69

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Verdwijnen e-mail

Goedemorgen, sinds een paar dagen zijn al mijn ziggo e-mail mappen leeg. Het gekke is dat dit alleen gebeurd bij mijn iphone en iPad maar niet bij mijn partner! Ik zie als ik de inbox (of een andere map open) kort de binnengekomen mail die kort daarna plotseling weer verdwijnt! Aangezien Ziggo geen e-mail problemen telefonisch behandeld en ik er niet uitkom wat er aan de hand is probeer ik het via dexe community. Alvast bedankt voor de (hopelijk) oplossende reacties. Groet Hein

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Als je een PC/laptop hebt die via POP de mail binnenhaalt, dan verdwijnen de mails, mits er een kopie acter gelaten wordt op de mailserver.

 

Is dat niet het geval?

Dan is er mogelijk iets of iemand anders die je mailbox leeghaalt.

 

Ik zou nu als eerste het wachtwoord wijzigen van Mijn Ziggo, dan uitloggen, weer inloggen en het wachtwoord van het mailadres wijzigen in Producten - Internet onder Emailadressen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Heisa69
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ps ook in de ziggo webmail zijn ze dan verdwenen 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Als je een PC/laptop hebt die via POP de mail binnenhaalt, dan verdwijnen de mails, mits er een kopie acter gelaten wordt op de mailserver.

 

Is dat niet het geval?

Dan is er mogelijk iets of iemand anders die je mailbox leeghaalt.

 

Ik zou nu als eerste het wachtwoord wijzigen van Mijn Ziggo, dan uitloggen, weer inloggen en het wachtwoord van het mailadres wijzigen in Producten - Internet onder Emailadressen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic