1
Vraag
2
Reacties
Chris 52

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verdwenen (sub)mappen webmail

Hoe kan ik vanuit webmail ( waar de mappen nog wel staan ) deze mappen terughalen naar 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64730Posts
  • 4520Oplossingen
  • 17361Likes

Als je in Outlook een IMAP account aanmaakt, zoals hierboven omschreven, dan zie je mappen onder de Inbox ook in Outlook.

Als je mappen hebt gemaakt in de webmail onder Mijn mappen, dan krijg je die ook te zien in Outlook.

Wat bedoel je met "gewone" mailmappen?

Als je mappen hebt gemaakt in Outlook dan zie je die mogelijk niet in de webmail.

Alleen mappen gemaakt in de webmail zie je terug in Outlook en kun je daar mails in plaatsen die over en weer te zien zijn.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7062Posts
  • 2037Oplossingen
  • 2988Likes

Hi @Chris 52

We zijn inmiddels weer een paar dagen verder en ik ben benieuwd of de laatste tip van @Bert bij jou de oplossing was? 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64730Posts
  • 4520Oplossingen
  • 17361Likes

Met welk email programma, op welke systeemsoftware, wil je de mail, waar naar toe terughalen?

Chris 52
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bert: Dank voor je reactie: het gaat om Outlook ; (de map bewaren inclusief sub mappen);  ik gebruik Windows 11 , en ik wil de mappen weer terughalen naar mijn laptop Acer Aspire . Ze staan nog wel op webmail.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64730Posts
  • 4520Oplossingen
  • 17361Likes

Dan een nieuw account maken in Outlook met alleen je emailadres en wachtwoord, dan kijk je met Outlook (via IMAP) op de Ziggo mailserver / de webmail en zou je alle mappen moeten zien.

Let op, dan staan die mails nog niet op je Acer, je kijkt er alleen maar naar op de Ziggo mailserver.

Maak altijd een goede backup van de mails, want als ze weg zijn van de Ziggo mailserver, zijn ze ook niet meer te zien op je computer, op deze IMAP manier.

Chris 52
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@ Bert: Ja ik kan ze zien op de webmail; maar hoe krijg ik ze dan terug op mijn laptop  bij de "gewone" mailmappen?

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64730Posts
  • 4520Oplossingen
  • 17361Likes

Als je in Outlook een IMAP account aanmaakt, zoals hierboven omschreven, dan zie je mappen onder de Inbox ook in Outlook.

Als je mappen hebt gemaakt in de webmail onder Mijn mappen, dan krijg je die ook te zien in Outlook.

Wat bedoel je met "gewone" mailmappen?

Als je mappen hebt gemaakt in Outlook dan zie je die mogelijk niet in de webmail.

Alleen mappen gemaakt in de webmail zie je terug in Outlook en kun je daar mails in plaatsen die over en weer te zien zijn.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7062Posts
  • 2037Oplossingen
  • 2988Likes

Hi @Chris 52

We zijn inmiddels weer een paar dagen verder en ik ben benieuwd of de laatste tip van @Bert bij jou de oplossing was? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic