Hallo,
Ik ontving vandaag een mail van Ziggo met onderwerp "sessiefout". Onder de titel "Er is een ernstig probleem in uw account" schreeuwde deze mail geopend te worden. Dat heb ik dus niet gedaan. Zoeken op internet naar een dergelijke mail leverde niets op. De Ziggo helpdesk bood mij geen keuze vragen te stellen over verdachte mails. Zelfs lid worden van deze community ging niet zonder slag of stoot.
De mail is afkomstig van nl-contact-ID659009272@tella.se
De boodschap luidt:
"Het spijt ons u te moeten meedelen dat uw laatste sessie bij de online service van Ziggo niet correct is beëindigd.
dus voor uw veiligheid vragen we u om de sessie onmiddellijk te beëindigen.
Om te voorkomen dat uw toegang wordt afgehandeld door mensen buiten u:
Bedankt dat u Santander-klant bent
Hoogachtend
Ziggo.nl"Santander is dacht ik een kredietmaatschappij.
Kortom een onsamenhangend geheel.
Iemand hier ervaring mee?
Tips?
Alvast bedankt.
Marcel