1
Vraag
2
Reacties
Online-quest

Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Verborgen mappen mailbox

Hallo,er heb onlangs met Mailstore een groot aantal mails geupload naar mijn mailbox van Ziggo mail.Nu zie ik dat de bestandsgrootte van mijn mailbox wel toeneemt maar de mails kan ik nergens vinden.Het lijkt wel of die in een map staan die voor mij niet zichtbaar is.Ik heb "verborgen bestanden en mappen tonen" geactiveerd maar dat brengt niets.Iemand een oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Online-quest
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Beste Bert,ik heb bij toeval de oplossing gevonden.Bij Ziggo webmail is er bij instellingen de optie "wijzig IMAP abonnementen".Daar kon ik de map Mailstore Export aanvinken.Daarna was deze zichtbaar in mijn mappenstructuur.Deze topic mag van mij gesloten worden

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk je in je mail via de webmail?

Heb je een aparte map aangemaakt?

Staat er nog iets onder Mijn Mappen?

Online-quest
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Beste Bert,

Ja ik benader mijn mail via webmail.

In de bijlage zie je min mappenstructuur

Ik heb al deze mappen nagekeken maar nergens zijn de mails te vinden.

Het programma mailstore maakt ooit een map aan met de naam "Mailstore export" maar nu helaas niet of ik kan deze op een of andere manier niet zien.

Ik heb ook al telefonisch contact gehad met Ziggo maar die zeggen dat ze geen bevoegheid (wat ook wel begrijpelijk is) hebben tot mijn mailbox.

Online-quest
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Beste Bert,ik heb bij toeval de oplossing gevonden.Bij Ziggo webmail is er bij instellingen de optie "wijzig IMAP abonnementen".Daar kon ik de map Mailstore Export aanvinken.Daarna was deze zichtbaar in mijn mappenstructuur.Deze topic mag van mij gesloten worden

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, dank voor je update, dat kan anderen ook weer verder helpen.👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic