1
Vraag
2
Reageer en help mee
Reave

Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Verbonden (partial bonding DS)) om de paar dagen

iemand die me kan helpen? is de modem niet goed of wat is er nogmeer mis?

268 Reacties 268
Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

nou monteur geweest hij is wel geteld denk ik een minuutje of 5 geweest heeft gemeten zag niks en is naar huis gegaan wat ik all in de verwachting had hij heeft gezecht dat hij het naar hoger op heeft gegeven en dat die de hele straat komen controleren

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8458Posts
  • 992Oplossingen
  • 3700Likes

Hi @Reave, het balletje is in ieder geval gaan rollen! Ik zie inderdaad dat de monteur het heeft doorgezet naar een ander team; Dat ticket is op dit moment in behandeling en het is wachten op de vervolgstap.

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dat is goed om te horen ik ben erg benieuwd!

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hoe en of wanneer krijg ik een update hier over?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18450Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6830Likes

@Reave Je hoort van ons zodra we n.a.v. het openstaande ticket een terugkoppeling ontvangen hebben. Het onderhoudsteam heeft het ticket op dit moment in iedergeval nog openstaan en er wordt dus nog gewerkt aan een oplossing voor de problemen m.b.t. het signaal bij jou in de wijk. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18450Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6830Likes

@Reave Zo te zien zijn er inmiddels werkzaamheden verricht aan het netwerk n.a.v. het ticket wat hiervoor openstaat. Wat zijn jouw bevindingen m.b.t. de internetverbinding ? Heb je de afelopen dagen nog problemen ervaren?

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Knipsel.PNG

lijkt zelfs erger heb nu ook download packet loss

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18450Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6830Likes

@Reave Dank voor het delen van je bevindingen. Ontzettend balen dat het nu nog minder goed werkt dan voor het onderhoud! Heb je ook last van (korte) onderbrekingen op de internetverbinding of zie je alleen problemen terug m.b.t. downlaod, latency + packetloss? 

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

ja nu je het zo erbij zegt soms valt het internet er inderdaad ff uit en dan komt het weer opgang 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18450Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6830Likes

@Reave Helder, dank voor de aanvulling. Er loopt op dit moment een onderzoek omdat we dezelfde storingsklachten van andere klanten horen. Ik neem jou ook mee in dit onderzoek. Zodra ik meer weet hoor je het van me. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18450Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6830Likes

@Reave Inmiddels zijn op een aantal aanpassingen aan netwerkzijde verricht. Wil je het modem eens herstarten en opnieuw testen wat daarna je bevindingen zijn? Ik kan je feedback dan direct delen met onze engineers. 

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Aantal dagen getest packet loss lijkt tot zoverre opgelost maar had net weer partial bonding maar dan US inplaats ds

MR_CHIP

Level 19
  • 10639Posts
  • 123Oplossingen
  • 3735Likes

merk je zelf daarvan wat in de praktijk, us partial bonding kan veroorzaak worden door de instabiliteit van het ofdma kanaal

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18450Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6830Likes

@Reave Wat zijn je bevindingen op het moment dat je de verbinding gebruikt voor streamen, gamen en downloaden? 

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ja de verbinding werd heel instabiel ping spikes naar 1000 ingames kon niet connecten met voice zoals discord totdat ik restarten

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18450Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6830Likes

@Reave Zie je de pingspikes bij alle online games of bij een specifieke game / gameserver?

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

alles ging toen niet of traag discord ging niet meer connecten ingame dus ping naar 1000 tot ik mn modem restarten de packet loss lijkt wel veel minder tot weg dus dat is wel erg prettig

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18450Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6830Likes

@Reave Hoe gaat het de afgelopen dagen met de internetverbinding ? Heb je nog problemen geconstateerd m.b.t. de stabiliteit en snelheid v.d. verbinding?

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Af en toe wat vage dropout momentjes kleine lagg momenten maar voor de rest lijkt het prima nog los van de wegvallers is nogsteeds de packetloss redelijk weg 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18450Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6830Likes

@Reave Eind van deze week staan er aanpassingen aan netwerkzijde op de planning. Mijn verwachting is dat je na deze aanpassingen verschil  moet merken qua stabiliteit en performance van de verbinding. Wil je na aankomende zondag laten weten wat jouw bevindingen zijn. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic