1
Vraag
2
Reageer en help mee
Reave

Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Verbonden (partial bonding DS)) om de paar dagen

iemand die me kan helpen? is de modem niet goed of wat is er nogmeer mis?

268 Reacties 268
Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dit modem is zo zo zo traag alles duurt ruim 10 minuten om aan te passen en dan heb ik alles aangesloten heb ik geen wifi ookal zegt ie dat de wifi werkt?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18383Posts
  • 1349Oplossingen
  • 6782Likes

@Reave Bij de eerste installatie van het modem kan het even duren (de eerste keer 10 a 15 min.)  voordat het modem volledig is opgestart. Het kan ook zijn dat het modem nieuwe firmware binnenhaalt. Hoelang heb je het modem al aangesloten? 

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hij staat een uur aan all

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18383Posts
  • 1349Oplossingen
  • 6782Likes

@Reave Het modem hoort dan eigenlijk al lang verbinding te hebben. Ik vermoed dat er iets aan de hand is met de activatie van het modem. Heb je ter verificatie het serienummer (SN) van het modem wat je nu hebt aangesloten? Dan check ik of het modem goed geactiveerd is. 

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

SN : YBXS30377274   maar heb de oude ubee er weer aangehangen want zat nu all 2 uur zonder internet en heb all 4 keer de klanten service gebeld en ben 2x weggedrukt door hun dus ja......... geen goeie ervaring

MR_CHIP

Level 19
  • 10520Posts
  • 122Oplossingen
  • 3695Likes

tip : houd het contact bij 1 kanaal , anders lopen er misschien allemaal dingen door elkaar

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

dat probeer ik maar als niemand antwoorden heeft en of me steeds wegdrukt word het knap lastig 🙂

MR_CHIP

Level 19
  • 10520Posts
  • 122Oplossingen
  • 3695Likes

dit forum en telefonisch is dus niet 1 kanaal

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

nee joh meen je niet? zoals ik all melde ik probeerde te bellen maar die drukken me weg en of kunnen niks en nu ben ik toch bij dit forum of mis ik wat?

MR_CHIP

Level 19
  • 10520Posts
  • 122Oplossingen
  • 3695Likes

ah ze drukte je gelijk weg das idd niet netjes 😞 sorry

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18383Posts
  • 1349Oplossingen
  • 6782Likes

@Reave Dank voor het doorgeven! Ik heb het direct doorgegeven aan onze specialisten zodat het nieuwe modem z.s.m. werkt. En wat @MR_CHIP hier al aangeeft klopt, het is verstandig via 1 kanaal contact te houden. In dit geval dus alleen via de Community. Als je ook met de regulier klantenservice contact opneemt heb je kans dat er zaken door elkaar gaan lopen, en dat wil ik hier zien te voorkomen. 

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

dus het klopt dat hij nog niet geactiveerd was?

MR_CHIP

Level 19
  • 10520Posts
  • 122Oplossingen
  • 3695Likes

lijkt me niet , in eerder bericht vroeg hij je om het serienummer te sturen zodra het modem binnen was

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

nou nieuwe modem is soortvan werkend maar heb nogsteeds packet loss

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18383Posts
  • 1349Oplossingen
  • 6782Likes

@Reave Mooi dat het nieuwe modem inmiddels werkt! Alleen balen dat je toch nog problemen constateert. Begrijp ik dat je dus nog steeds op de gehele verbinding packetloss ziet? 

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ja, en ik kan het modem niet bereiken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18383Posts
  • 1349Oplossingen
  • 6782Likes

@Reave Hoe staat het er nu voor met de verbinding ervaar je nog problemen? Zo ja, heb je nog een recent storingsmoment genoteerd? 

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

ja zeker we hebben weer een nieuw modem gehad want deze was echt niet goed zij de monteur dus we hebben net weer een nieuw modem gehad ....

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18383Posts
  • 1349Oplossingen
  • 6782Likes

@Reave Fijn dat je inmiddels een ander modem hebt. Wat zijn hiermee tot dusver jouw bevindingen?

Reave
Topicstarter
Level 4
  • 317Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

nog niet aangesloten was vorige keer ook een gedoe dus doe het binnekort

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic