Beste community,
Op aanraden van de helpdesk maak ik hier een topic aan in de hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Situatie is als volgt:
Sinds ongeveer een paar weken kan de VPN op mijn werklaptop 9 van de 10 keer geen verbinding meer maken met mijn WiFi. Volgens Ziggo is de verbinding goed en staat het signaal op IPV4 en volgens de IT op mijn werk zijn daar ook geen problemen. Inmiddels aan de 3e werklaptop, alles opnieuw geïnstalleerd en de laptop pakt wel andere WiFi netwerken en mobile hotspots. Zou het toch iets kunnen zijn in de instellingen van de modem, of wat anders?
Modem is een Technicolor TC7210
Wifi versterkers TP-Link Deco M5 (ook met deze maakt laptop geen verbinding)
VPN service is Cisco AnyConnect (aan de instellingen van de laptops zijn geen wijzigingen aan te brengen dit is volledig afgeschermd en beveiligd).
Hoor graag of iemand de oplossing heeft of meer informatie nodig heeft. Dank alvast!
Gr Jelle