Hi @Gio2903, welkom op de Ziggo Community. Zo te lezen wordt je door meerdere gebruikers al ontzettend goed geholpen. Ze hebben direct al wat conclusies gesteld, waaronder dat je AOP niet meer de nieuwste is. Bijvoorbeeld door instraling van de mobiele 4G frequentie kan je hinder ervaren.
Na een blik op de signaalwaarden van de afgelopen 14 dagen zie ik dat je modem teveel aan signaal ontvangt met een maximum van 13.98dBmV, maar er niet direct een storing speelt. Door een automatische aanpassing lag tussen 3 augustus en gisteravond 6 augustus (tot ongeveer 19:00 uur) het inkomende signaal lager, rond de 9.45dBmV, maar zie ik ontzettend veel signaalverstoringen. Hierna is het signaal weer 'hersteld', maar nu ontvang je weer te veel aan signaal. Ik ben het eens dat een monteur bij je thuis moet uitmeten waarom dit gebeurt en hij kan dan ook direct je AOP moderniseren.
Ik ben zo vrij geweest om voor komende woensdagochtend een monteur voor je in te plannen. Past de afspraak niet, wijzig deze dan zelf even online. Uitleg over de afspraak ontvang je via e-mail.
@LarsBoerefijn jij hebt dit topic gestart, maar nog geen oplossing op je vraag. Kun je de vragen van Bert hierboven beantwoorden? Dan gaan we je zo goed mogelijk helpen.