Ik heb recent een mesh wifi netwerk aangelegd middels de via ziggo geleverde TP link wifiboosters. Op zich werkt het, behalve....
Ik heb een PC en een printer bedraad gekoppeld aan de ziggo router. De rest maakt via wifi verbinding (telefoons, laptop, tablet) Nu kan ik via wifi niet printen en ook kan ik vanaf de laptop de PC niet meer bereiken. Is er een manier om de twee netwerken te overbruggen/koppelen zodat het wifi gedeelte het bedrade deel weer vind?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Naar alle waarschijnlijkheid zijn de Deco's niet in AP mode geconfigureerd en is daardoor een tweede LAN/subnet ontstaan. Door aanpassen van router mode naar AP mode via de pagina Meer, Geavanceerd, Bewerkingsmodus in de Deco-app moet je dit kunnen oplossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Naar alle waarschijnlijkheid zijn de Deco's niet in AP mode geconfigureerd en is daardoor een tweede LAN/subnet ontstaan. Door aanpassen van router mode naar AP mode via de pagina Meer, Geavanceerd, Bewerkingsmodus in de Deco-app moet je dit kunnen oplossen.
Delete. Al beantwoord.
Dank! Dit was wat ik nodig had.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.