Ik november verhuisd en de Ziggo verbinding valt hier een paar keer per dag uit. Zo ook een half uurtje geleden toen de verbinding op de ipad enkele seconden uitviel; ik zit ongeveer een meter van de connectbox af.
Ik heb een connectbox in de huiskamer staan die via coax kabel in de muur verbonden is met een versterker in de meterkast, op aansluiting 2 (2db versterking). De versterker is zelf met een kabel van ong een meter op de AOP aangesloten. Ik zou graag voordat ik een monteur bel of een eigen router bestel erachter komen of de problemen waarschjnlijker in de wifi verbinding zitten of in de verbinding tot mijn connectbox.
De waarden die ik heb uitgelezen laten beperkte errors zien in de downstream, maar wel T3 timeouts in de upstream. Ook zag ik in de log dat ik elke paar dagen een T3 timeout heb. Ik kan me niet herinneren of deze T3 timeouts samenvallen met de volledige uitval van de verbinding die ik elke paar dagen wel ervaar. Ik zal dit in de gaten houden. De uitval die ik een half uur geleden had was een simpele disconnect die enkele seconden duurde, dus geen volledige uitval, maar wel vervelend.
wat is jullie advies?
Maria