Vraag
Reacties
Oplossing
Lodewijk1234
Level 1

Verbinding tussen Arris router en Sonos valt steeds weg.

Heb mijn "Sonos Boost" bekabeld aangesloten op de Arris connectbox.
Dit werkt voor even goed maar na een paar uur of soms een dag wordt de verbinding tussen Arris connectbox en Sonos verbroken. Na resetten van de connectbox werkt alles weer voor even (paar uur tot maximaal 1 dag). Heb begrepen dat omruilen van de Arris connectbox voor een Compal de oplossing voor dit probleem zou zijn?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh
Oud Community-lid
Dat gebeurt alleen als twee stuks bekabeld aangesloten Sonos systemen een probleem geven.
Andere problemen zijn nog in onderzoek. Zie de Tip van Mark Ziggo in het Sonos/Arris Topic.
https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/sonos-werkt-niet-in-combinatie-met-arris-connec...
Je kunt evt nieuwe berichten daar in kwijt.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
hanh
Oud Community-lid
Dat gebeurt alleen als twee stuks bekabeld aangesloten Sonos systemen een probleem geven.
Andere problemen zijn nog in onderzoek. Zie de Tip van Mark Ziggo in het Sonos/Arris Topic.
https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/sonos-werkt-niet-in-combinatie-met-arris-connec...
Je kunt evt nieuwe berichten daar in kwijt.
0 Kudos
Lodewijk1234
Level 1
Topicstarter
Ok, bedankt voor de reactie.
0 Kudos