1
Vraag
2
Reacties
Simon129

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Verbinding met een site geblokkeerd door AWS?

Hallo, ik heb even een vraag,

 

Vanochtend om 7 uur is mijn interverbinding verbroken en 5 minuten daarna is de verbinding weer teruggekomen maar nu werkt slechts één site (defined.fi) niet meer. Hoewel ik de site wel kan bezoeken, kan ik er geen informatie/charts meer bekijken. Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat AWS de IP heeft geblokkeerd. De site werkt wel op VPNs of mobiele data.

In de bijlage staat wat informatie uit de log geschiedenis toen de internetverbinding was verbroken. Het gedeelte in highlight geeft blijk dat het probleem onder meer gerelateerd is aan AWS (https://dnslytics.com/ip/35.174.127.31)

 

Ben helaas geen expert op dit gebied, maar weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

 

Alvast bedankt

- Simon

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Simon129
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Is de beste oplossing dan om een AWS account te maken om vervolgens contact op te kunnen nemen met AWS in de hoop dat ze de blokkering kunnen opheffen?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het is een intern gedropt pakket en heeft niets te maken met AWS.

Als AWS je IP geblokt heeft, dan zullen ze dat IP ook weer vrij kunnen geven.

Simon129
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Is de beste oplossing dan om een AWS account te maken om vervolgens contact op te kunnen nemen met AWS in de hoop dat ze de blokkering kunnen opheffen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik heb geen idee hoe je met AWS in contact kan komen.

Cloud Computing Services - Amazon Web Services (AWS)

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Simon129, is het inmiddels gelukt om contact te leggen met AWS en kun je de website weer bereiken? We horen het graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic