1
Vraag
2
Reacties
Kanavan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbinding internetprobleem op smartphone en laptop

Goedenavond ik had gisteren al ook al 2x gebeld voor de zelfde probleem dat is de internet maak geen verbinding met mijn smartphone en laptop ik krijg een symbool te zien en gele driehoek met een uitroep er in
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Kanavan!

Bert en Steef proberen je problemen hier te verhelpen, maar we hebben niks meer van je gehoord.

Ik zie dat 3x scheepsrecht bleek te zijn voor je. Na het belletje op de 29e is het probleem verholpen. Je hebt samen met mijn collega je modem direct aangesloten op de hoofdaansluiting en daarna het modem gereset. Hierna kon je weer verbinding maken zie ik. Mooi werk!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kanavan Welk modem heb je in gebruik? Graag merk, model, cijfers en letters.

Kun je hier uit je modem je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kanavan Vervolgvraag op bericht hierboven: Heb je ook een Mediabox XL in gebruik?

Zo ja: Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Misschien even nog een klein vraagje? Is dit wifi of bedraad?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Kanavan!

Bert en Steef proberen je problemen hier te verhelpen, maar we hebben niks meer van je gehoord.

Ik zie dat 3x scheepsrecht bleek te zijn voor je. Na het belletje op de 29e is het probleem verholpen. Je hebt samen met mijn collega je modem direct aangesloten op de hoofdaansluiting en daarna het modem gereset. Hierna kon je weer verbinding maken zie ik. Mooi werk!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic