@Robin31-03 schreef:
Beste Ton,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Zaterdag het nieuwe (zwarte) Giga modem ontvangen. Internet doet het maar het modem wordt niet herkend in de smart wifi app waardoor ik de pods niet kan activeren. Ik heb hier gisteren nogmaals contact over gehad met Ziggo en van een medewerker begrepen dat de smart wifi app nog niet klaar is voor het nieuwe soort modem. Ik weet niet of dit een afwimpeling van mijn probleem was maar hij vertelde dat er momenteel gewerkt wordt aan een update.
De app geeft ook aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden met mijn modem type. De pods zijn helaas dus ook voor mij niet bruikbaar.
@Robin31-03 Dat is klinkklare flauwekul, de SmartWifi app werkt hier al een half jaar met dit modem en de pods.
Ik hoefde de pods zelfs niet opnieuw te installeren, die werden direct weer gekoppeld aan dit modem.
Plaats de pods eens waar ze eerder ook werkten en aangesloten waren, mogelijk werken ze al wel.
Haal het modem eens 30 seconden van de stroom, laat het helemaal opstarten en probeer na 15 minuten de SmartWifi app.