@Paul Hallo Paul, wellicht kun je me hierbijj helpen:
Ik heb rond 8 november de beide sets met Wifipods in 1 doos retour gestuurd naar het antwoordnummer in Venray. Ik ging er van uit, dat die bezorgd waren en heb inmiddels het track&trace-bewijs niet meer. Vanmorgen kreeg ik een herinnering om mijn (defecte) pods terug te sturen, anders zou ik er een rekening voor krijgen. De pods zijn blijkbaar niet aangekomen of ingescand. Op mijn account zag ik, dat ook de vervangende pods nog actief staan. Een dame van de klantenservice toonde begrip en dacht het te kunnen oplossen, maar een minder vriendelijke dame van de administratie bleek onvermurwbaar: 'zo'n verhaal kwam geregeld voor, zonder verzendbewijs geen coulance'...
Natuurlijk snap ik het wel, anderzijds is het best pijnlijk: ik heb heel veel tijd gestoken als tester in de diverse Ziggo-producten, heb zelf niets aan de pods, dus geen reden ze achter te houden. Bovendien lijkt het mij voor jullie simpel om, op basis van de serienummers (die ik wel heb van alle 4), de pods definief onbruikbaar te maken.
Ik zou het zeer op prijs stellen als je in deze zaak iets voor me kunt betekenen, want anders wordt het een dure grap voor me. (Tenzij de pods alsnog 'boven water'komen)
Mvg,
Jan