@Bert @Paul Mannen, bedankt voor de goede zorgen, maar ik heb de hele boel er uitgetrokken. Heb 3x een compleet nieuwe installatie volgens instructies gedaan, dan werkte dit niet, dan dat weer niet. En dat alles voor een lawaaiige fan... Ik loop 24 jaar mee in de pc-branche, ben dus niet helemaal dom, maar na 6 uur klieren en tobben geef ik de pijp aan Maarten. Ook snap ik niet, waarom de pods en/of de app niet simpel gereset kunnen worden. Ook begrijp ik niet waarom je, na het 'verwijderen' van een pod, om deze vervolgens na de reset weer te willen installeren in een soort 'loop' terecht komt, die weigert een eerder geïnstalleerde pod op te nemen en/of te hernoemen. Bijkomend nadeel is de stopcontactruimte die deze dingen innemen. Inmiddels draaien mijn 3 Deco M4's weer als een zonnetje, binnen een bestek van 15 minuten. Mijn eindconclusie is, dat de pods teveel inzet en inzicht van de standaardgebruiker vragen, niet gebruiksvriendelijk dus.
De pods mogen retour, moet ik dat apart melden of regelt Paul dat?
Vriendelijke groet, hou me voor verder testen aanbevolen, maar niet voor deze pods...😅