Hoi
Al langere tijd ervaar ik veel uncorrectables meldingen in mijn modem
me internet werkt op zich wel goed alleen de snelheid gaat niet hoger als 330mb ongeveer, ik zou graag naar gigabit gaan, heb dit al geprobeerd maar dus weer terug laten zetten naar 300mb
Snelheid is gemeten direct vanaf met modem.
wat ik al heb geprobeerd: modem direct zonder splitter aangesloten.
het aop te aarden.
kabel vanaf aop naar modem vervangen
splitter vervangen.
niks lijkt te helpen. Meldingen komen erg snel weer terug
wat kan ik hier aan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@jeroen vervuren foutcodes/errors moeten we uitbannen, dus daar gaan we je mee helpen. Zoals al terecht is opgemerkt is je AOP helaas aan de oude kant, die heeft zijn beste tijd gehad. Van daaruit lijken de kuren te komen.
Wij gaan deze kosteloos vervangen. Dat kan op 5 juli, tussen 09:00u - 13:00u. Schikt dit niet? Geen nood, over enkele uren kan je de afspraak zelf via je Mijn Ziggo account aanpassen. Zo komt het allemaal weer goed!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De downstream vertoont veel (C)CER (RS errors, uncorrectable errors zouden 0 moeten zijn), o.a. door instraling van 4G.
Het AOP (TRAS-1000) is verouderd en moet vervangen worden door een TRISZ-DG300, hiervoor is een monteursafspraak noodzakelijk.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Ik ga het afwachten. Bedankt voor
je reactie
@jeroen vervuren foutcodes/errors moeten we uitbannen, dus daar gaan we je mee helpen. Zoals al terecht is opgemerkt is je AOP helaas aan de oude kant, die heeft zijn beste tijd gehad. Van daaruit lijken de kuren te komen.
Wij gaan deze kosteloos vervangen. Dat kan op 5 juli, tussen 09:00u - 13:00u. Schikt dit niet? Geen nood, over enkele uren kan je de afspraak zelf via je Mijn Ziggo account aanpassen. Zo komt het allemaal weer goed!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.