Beste @Marije Ziggo
in de bijlage de gevraagde foto’s. Is moeilijk om goed te laten zien, maar bij de allereerste keer in het najaar van 2020 heeft de monteur al meteen de AOP aansluiting en de bijbehorende kabels vervangen.
De wifi netwerken in het ziggo modem staan uit omdat een professionele ict-er een eigen netwerk met ubiquiti heeft aangelegd zodat we een beter bereik van ons wifi-signaal binnenshuis hebben. Diezelfde monteur roemde het gebruikte materiaal en bevestigde dat het daar niet aan ligt. Al ruim een jaar voordat de storing begon is dit geheel aangelegd en dat is ook de reden dat ik metzekerheid durft te zeggen dat dat niet de oorzaak is.
Wat ik wel zeker weet is dat mijn geduld op is. Niet persoonlijk naar u, maar het speelt nu al vanaf september 2020 en er is niets geweest van compensatie op wat voor manier dan ook. Enkel hinder. Het is zeer frustrerend als je kinderen juist de enige verbinding die ze met school hebben er elke keer uitvliegt....
Zou het trouwens mogelijk kunnen zijn dat er iets aan het ziggo-modem mankeert? Wat mij opvalt is dat het lampje waar de netwerkkabel het ziggomodem ingaat niet gewoon brandt, maar flikkert als een malle, als een kapot knipperlicht van een auto.
Ik weet het ook niet meer, maar wat ik wel weet is dat ik mijn kinderen een goede verbinding toewens om het online onderwijs wat zo belangrijk voor ze is, kan plaatsvinden!!