Dag Jacob, vandaag terug van vakantie. Geen internet. Maar weer gebeld. De 1e helpdeak medewerker was op zoek gegaan naar collega om te vragen wat te doen. Lijn ging dood. 2e ging ook op zoek naar collega. Gelukkig kreeg ik die na een poos wel terug aan de lijn. Sorry meneer, maar dit oude UBEE modem brengen we niet meer online. Had ik dat in het begin geweten, dan had ik vandaag het modem van een andere provider geïnstalleerd. Maar nee in de Ziggo organisatie weet de linkerhand niet wat de rechter doet. Bijgevolg kan de betreffende helpdesk medewerker proberen om aan een totaal gefrustreerde klant uit te leggen, dat zijn vaste telefoonlijn weliswaar is uitgezet maar zijn internet ook. Niet gedacht dat een zogenaamd zo goed presterende provider, eigenlijk zo'n bagger weet te produceren. Maar een goede tactiek om klanten waar jezelf technische problemen mee hebt, uiteindelijk klant af te maken. Dan hou je uiteindelijk wel een tevreden klantenpopulatie over. Geen wonder dat de score dan zo hoog is. Maar van mij krijgen jullie een 0.