1
Vraag
2
Reacties
Hein Zegels

Level 3
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Vaste stopcontacten gebruiken voor WiFiPods?

Ik heb jaren gebruik gemaakt van DEVOLO waarbij er een vereiste was voor het correcte werken. Namelijk het feit dat het stopcontact een 'vast' stopcontact moet zijn en geen verlengsnoer. Tweede nadeel was dat ik het duurdere model moest gebruiken waar weer een stopcontact in zat omdat ik anders stopcontacten te weinig had.

Lange inleiding voor 2 vragen :

  • Moeten WifiPods in vaste stopcontacten ?
  • Zijn er ook modellen met stopcontact zodat ik geen stopcontacten inlever ?
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

- wifipods kunnen ook in een verlengsnoer

- dat model was er wel (https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifibooster/via-een-stopcontact (op marktplaats kun je deze nog wel vinden), maar verkoopt ziggo niet meer en die moesten net als de devolo in een vast stopcontact

 

je kunt ook kiezen voor tp-link deco. met zowel de pods als de deco lever je een stopcontact in, maar deze kunnen beiden wél in een verlengsnoer

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

De SmartWifi pods werken niet via de stroom, ik heb er 3 op een verlengsnoer, dan kun je ze ook hoger wegleggen voor een betere werking, ze werken via een netwerkkabel aan je modem of via wifi vanuit het modem of vanuit een andere SmartWifi pod.

Je kunt ook deze gebruiken met een verlengsnoer erin:

Bert_1-1664044623471.png

 

 

 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

- wifipods kunnen ook in een verlengsnoer

- dat model was er wel (https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifibooster/via-een-stopcontact (op marktplaats kun je deze nog wel vinden), maar verkoopt ziggo niet meer en die moesten net als de devolo in een vast stopcontact

 

je kunt ook kiezen voor tp-link deco. met zowel de pods als de deco lever je een stopcontact in, maar deze kunnen beiden wél in een verlengsnoer

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

De SmartWifi pods werken niet via de stroom, ik heb er 3 op een verlengsnoer, dan kun je ze ook hoger wegleggen voor een betere werking, ze werken via een netwerkkabel aan je modem of via wifi vanuit het modem of vanuit een andere SmartWifi pod.

Je kunt ook deze gebruiken met een verlengsnoer erin:

Bert_1-1664044623471.png

 

 

 

 

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Ik vind het jammer dat de pods zo geconstrueerd zijn dat ze bij het gebruik van een dubbele contactdoos direct ook het 2e stopcontact blokkeren.

Buurman

Level 14
  • 987Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

Deze optie is er ook nog …..alhoewel persoonlijk wel iets prijzig maar wel handig. (Heb hem zelf ook) 

https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur/details/46087

BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

@Hein Zegels,

 

Die optie van @Bert  kun je combineren met een Pod houder voor de zeskantige versie.
Podhouder

 

 

Succes,

 

Bam

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic