Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik zou graag willen weten hoe ik een vast ip adres in Ziggo connect box kan zetten dit omdat mijn camera's steeds uitvallen omdat ip adres steeds veranderd wie kan ik normale abc taal mijn dit stap voor stap uitleggen ik ben hierin een ontzettende nietsnut hahahha
Bvd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een vast IP adres krijgt u alleen bij zakelijke abonnementen. Als normale particulier krijgt u dynamisch een adres toegewezen. In de praktijk wijzigt dat echter nauwelijks.
Een vast IP adres krijgt u alleen bij zakelijke abonnementen. Als normale particulier krijgt u dynamisch een adres toegewezen. In de praktijk wijzigt dat echter nauwelijks.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...