Dit is waarschijnlijk een issue die buiten de community ligt.
Maar de Ziggo medewerker verwees mij door om dit hier te plaatsen.
Toen Ziggo nog UPC was hebben wij een abonnement afgesloten.
Tijdens het afsluiten van dit abonnement is er door een UPC medewerker toezegging gedaan dat wij een vast IP address zouden krijgen.
Hier hebben wij jaren lang van kunnen genieten, en zelfs toen UPC overging in Ziggo hier nooit last van gehad.
Tot op vandaag. Toen plots ons extern IP address veranderd was.
Jaren lang hebben wij het zelfde 92.109.200.xxx address gehad en nu ineens zonder enige communicatie is het veranderd naar een 62.194.132.xxx address.
Klanten service: "als hij meer als 24 uur uitstaat kan hij veranderen". Dit is alleen niet het geval, geweest, het ip address is geforceerd veranderd en de klantenservice weigert hem terug te veranderen tenzij wij onze service overzetten naar een "Zakelijk" account.
Dus mijn vraag, en waarschijnlijk weet ik dit zelf al,
Kan Ziggo mij forceren om een Zakelijk account af te nemen terwijl het probleem door hun zelf gecreëerd is?