1
Vraag
2
Reacties
Ruud Meijer

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vandaag mijn chello email gehackt. kan geen wachtwoord veranderen. Wat te doen?

Ik denk dat mij email is gehackt. Ik kan geen wachtwoord wijzigen? Nu werkt de email dus niet meer. Wat kan hier aan worden gedaan? Dit email adres heb ik al jaren en wil ik graag zo houden.

Kunnen jullie mij helpen dit op te lossen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Ruud Meijer,

 

Het genoemde mailadres is een alias van je r.me***38@upcmail.nl - Als je daar eerst op klikt, zie je hem als het goed is vervolgens onderaan staan. Het is nodig om je wachtwoord van dit @upcmail.nl-adres aan te passen, je alias wordt dan automatisch mee vrijgegeven.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Zal het doorgeven aan een Ziggo medewerker die gaat kijken of dit te herstellen is.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Ruud Meijer, welkom op de Ziggo Community!

 

Goed dat je aan de bel trekt, dit klinkt zeker niet goed. Kun je aangeven waarom het niet lukt om je wachtwoord te wijzigen? Mogelijk is je mailadres niet zichtbaar in de nieuwe Mijn Ziggo-omgeving. Dat is een issue bij ons en we werken aan een oplossing.

 

Via deze link zou je in de oude Mijn Ziggo-omgeving moeten komen. Daarna kun je naar [Producten] en [Internet] waar je e-mailadressen zichtbaar zijn en het mogelijk is je wachtwoord aan te passen.

Ruud Meijer
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de zeer snelle reactie. Wordt gewaardeerd. Helaas staat mijn oude mail adres r.me****38@chello.nl er niet bij. Ik heb wel preventief een nieuw adres aangemaakt, maar wil deze nog niet gebruiken omdat ik graag mijn oude mail adres wil behouden.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Ruud Meijer,

 

Het genoemde mailadres is een alias van je r.me***38@upcmail.nl - Als je daar eerst op klikt, zie je hem als het goed is vervolgens onderaan staan. Het is nodig om je wachtwoord van dit @upcmail.nl-adres aan te passen, je alias wordt dan automatisch mee vrijgegeven.

Ruud Meijer
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste mensen, het werkt allemaal weer als vanouds. Bedankt voor de super snelle service!!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic