Ik ervaar al een maand lang een probleem met mijn internetverbinding tijdens het spelen van For Honor. Mijn ping is gestegen van 20ms naar ongeveer 100ms, wat erg frustrerend is.
De afbeelding is van een maand geleden, 21 November en van vandaag.
Mijn PC is direct verbonden met mijn router via een Cat6 Ethernet kabel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze latency is prima, het lijkt vooralsnog dus aan (de verbinding naar) de server van For Honor te liggen. Heb je de mogelijkheid om een andere server te kiezen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De vraag is of het daadwerkelijk een probleem met de internetverbinding is. Speedtest.net toont de loaded latency, maar je ze eigenlijk de unloaded latency moeten testen, bijvoorbeeld met een ping naar 8.8.8.8.
Is dit wat je bedoelt?
Deze latency is prima, het lijkt vooralsnog dus aan (de verbinding naar) de server van For Honor te liggen. Heb je de mogelijkheid om een andere server te kiezen?
Nee, helaas kan ik het zelf niet kiezen. Maar ik denk dat het ook aan de server van For Honor ligt. Ik had met verschillende community members van For Honor gepraat en blijkbaar connect ik met de servers in NA voor matchmaking.
Hoe close ik mijn topic?
Een latency van 100 ms is inderdaad vrij typisch voor een server in de VS.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.