1
Vraag
2
Reacties
Nieuwer

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

VPN zorgt ervoor dat email geblokkeerd wordt

Goedendag, Ik heb al jaren contract bij Ziggo, reis voormijn werk heel wat af binnen en buiten Europa, 2 jr geleden nieuwe labtop aangeschaft en VPN geactiveerd zodat veilig kan surfen, geen problemen en nu de laatste drie dagen krijg ik elke dag een mail van Ziggo dat mijn account is gehackt omdat ik in meerdere landen ben ingelogd. Nu is toch de functie o.a van de vpn dat men niet kan zien waar je bent en wat je opzoekt, maar blijkbaar zegt het Ziggo systeem , als je Vpn gebruikt dan vindt ik dat je gehackt bent en dus blokkade. Ziggo erop aangesproken en enige reactie is, ja dat komt door VPN, moet je die maar uitzetten als je gaat mailen! Dat is toch de achterdeur uit! heeft iemand een idee hoe ik toch Vpn kan gebruiken zonder eruit gemikt te worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DennyW

Level 17
Expert
  • 3107Posts
  • 250Oplossingen
  • 900Likes
Nieuwer

Zo'n blokkade drijft velen en tot wanhoop. Omdat er over dit onderwerp veel vragen gesteld worden, heeft Sander Ziggo onlangs wat nadere uitleg gegeven in dit forum. Zie s.v.p. deze link.

Groet,
DennyW

Bekijk in context

2 Reacties 2
DennyW

Level 17
Expert
  • 3107Posts
  • 250Oplossingen
  • 900Likes
Nieuwer

Zo'n blokkade drijft velen en tot wanhoop. Omdat er over dit onderwerp veel vragen gesteld worden, heeft Sander Ziggo onlangs wat nadere uitleg gegeven in dit forum. Zie s.v.p. deze link.

Groet,
DennyW
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Ter info een VPN heeft natuurlijk weer gelijk een minder functioneel doel als men dan toch de mail van je ISP gebruikt.

Men ziet wat mail betreft natuurlijk buiten dat het even ( VNP ip) is wel jou ziggonaam en mogelijk aansluiting gegevsn in mailheaders enz.

Dus gebruik je VPN dan in ieder geval bij mail via je ISP niet aanzetten, afhankelijk welke VPN is dat wel of niet heel erg simpel.

Of nog beter gewoon niet je ISP mail gebruiken maar andere niet ISP mail en ook niet go.gle en microsuffers enz co dit om nog veel meer redenen o.a. privacy en veiligheid.

Je ziet dat indien je wel ISP mail gebruikt zelfs je gehele aansluiting geblokkeerd kan gaan worden met pech omdat je niet weet op welke triggers e.a. gaat spelen.

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/afsluiting-wegens-mail-abuse-37143
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic