1
Vraag
2
Reacties
Technolords

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

VPN werkt niet goed, packets worden gefilterd!

Met Corona thuis werken moet ik voor m'n werk vaak een VPN tunnel opzetten, en recentelijk werkt dit meer!

 

Met onderzoek is gebleken dat een tunnel wel tot stand komt, en requests ook aankomen, maar de responses worden tegengehouden door Ziggo. Als ik bv Ziggo uitschakel en via m'n telefoon/hot-spot hetzelfde doe werkt alles wel naar behoren... het is dus Ziggo die hier een vervelende rol in speelt!

 

Tot voor kort werkte alles wel en vraag me af wat gewijzigd is, waarom, en vooral waarom ik niet op de hoogte ben gesteld. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

Welk modem heb je in gebruik?

 

Mogelijke oplossing.

Als het een Connect box is, zet dan deze instellingen als volgt:

 

Bert_0-1627464202094.png

 

Bekijk in context

Technolords
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Probleem lag aan "Block fragmented IP packets"... deze instelling is blijkbaar meegekomen met een laatste update/reboot...

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

Welk modem heb je in gebruik?

 

Mogelijke oplossing.

Als het een Connect box is, zet dan deze instellingen als volgt:

 

Bert_0-1627464202094.png

 

Technolords
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Probleem lag aan "Block fragmented IP packets"... deze instelling is blijkbaar meegekomen met een laatste update/reboot...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

@Technolords Dank voor je update, dat kan anderen ook weer op weg helpen.

Veel succes gewenst verder.🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic