Ik heb een mail gekregen van Ziggo, even dacht ik het betreft een spam bericht, dat mijn uitgaande mail geblokkeerd is omdat er vanuit het buitenland is ingelogd. Ik gebruik een VPN voor de veiligheid, en die inlog ben ik zelf als ik mijn mail check.
Het advies van de helpdesk, je wachtwoord wijzigen. Helaas zal dat advies niet helpen, want het systeem zal steeds zien dat ik vanuit het buitenland mijn mail check, en ook met een nieuw wachtwoord weer mijn mail blokkeren. Ik heb tevergeefs geprobeerd e.e.a. uit te leggen aan de hd medewerkers, maar helaas kom ik niet door het script heen, en ik krijg ook niet iemand van de tweede lijn te spreken.
Ik heb zelfs het advies van de hd gekregen om over te schakelen naar gmail of outlook.com want die blijven wel werken.
Ik kan me niet voorstellen dat Ziggo niet een oplossing heeft voor deze vaker voorkomende vraag volgens de hd.
Fred