Hallo;
Ik heb een Sagecom F3896LG-ZG modem. Vanwege mijn werk heb ik via VPN toegang tot de systemen van bedrijven in verschillende landen. De VPN-infrastructuur van een bedrijf ondersteunt echter geen IPV6. Kan ik mijn modem configureren als IPV4?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je hebt ipv4, geef aan waar je precies tegenaan loopt.
IPv6 wordt niet meer uitgezet door Ziggo.
Je apparaat, PC / laptop, kiest zelf als 1e IPv6 en dan pas IPv4.
Zet in Windows of andere systeemsoftware IPv6 uit, dan gebruik je alleen nog IPv4.
Als het VPN eindpunt benaderd wordt met een IPv4 IP adres of de domein naam vpn.bedrijs.nl refereert naar een IPv4 IP-adres, dan gaat het helemaal goed komen.
Hi @aygunbiyiklar - je hebt hierboven al een aantal mooie antwoorden mogen ontvangen van andere leden. Kan je hier verder mee?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.