Hallo,
ik heb een 2 jaar oud Smart Wifi modem en de mesh router van ziggo en probeer verbinding te maken met mijn computer op kantoor. Met de mobiele wifi werkt het, maar met de wifi via de modem niet. Ik kan wel verbinding maken maar niets downloaden, en de verbinding verbreekt vaak. Collega's die ook een Smart Wifi hebben moesten niets specifiek instellen om het werkend te krijgen, alleen bij mij thuis werkt het niet.
Enige idee waar ik naar moet kijken?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke mesh router heb je precies?
tp-link deco M4 AC1200
Mogelijk helpt dit topic van @Pasi je verder op weg: Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community
Dank je Bert, ik ga het proberen, maar zonder de mesh router werkt het ook niet.
Hi @rubenlemetre! Welkom op de Ziggo Community!
Jammer dat je VPN verbinding niet goed werkt 😞 Heb je de stappen van Bert geprobeerd en hoe gaat het nu met de VPN verbinding?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.