hermansteur

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VPN verbinding is traag

Mijn VPN verbinding is heel traag mijn IT specialist heeft gecontateert dat dit aan het modem van ziggo ligt.

Na bellen met ziggo lukt het niet om tot een oplossing te komen.

Zij adviseerde me om dit op deze manier te doen.

Ik kan nu niet thuiswerken blijf dus met deze storing zitten wat nu.

Wie kan mij helpen,

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Kun je alle opties behalve 'Firewall beveiliging' uitschakelen voor zowel IPv4 als (indien beschikbaar) IPv6 op de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, Firewall?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4348Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hi @hermansteur, welkom op de Community! Super balen dat je nu je werkzaamheden niet kunt uitvoeren. Hoe staat het er nu voor? Mocht het nog spelen, zien we je dan snel terug met je bevindingen op de door @Bert en @tobykenobi gestelde vragen? Alvast bedankt!

Random

Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes
Jaapje

Level 6
  • 116Posts
  • 3Oplossingen
  • 58Likes

Ik ben wel heel benieuwd naar de volgende twee dingen: Is je internet gewoon wel stabiel en snel? Waarom vind de IT specialist dat het aan de modem ligt?

Uitgelicht topic