1
Vraag
2
Reageer en help mee
Eugene Sopahelu

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VPN naar kantoor werkt niet meer met nieuw modem (Connectbox)

Gisteren mijn nieuwe Modem aangesloten Connect box Giga helaas werkt de VPN verbinding niet en met mijn vorige Modem had ik daar geen problemen mee. IT van mijn werkgever gesproken en bij ons staat alles goed. Medewerker van Ziggo gesproken en het staat al bij Ziggo op IPV4. 

Kunnen jullie mij verder helpen

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10119Posts
  • 594Oplossingen
  • 2854Likes
Eugene Sopaheluwakan wrote:

Gisteren mijn nieuwe Modem aangesloten Connect box Giga helaas werkt de VPN verbinding niet en met mijn vorige Modem had ik daar geen problemen mee. IT van mijn werkgever gesproken en bij ons staat alles goed. Medewerker van Ziggo gesproken en het staat al bij Ziggo op IPV4. 

Kunnen jullie mij verder helpen

hij staat op ipv4 only? of heb je misschien full dual stak of dslite

Eugene Sopahelu
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, Ziggo medewerker heeft alleen aangegeven dat het op ipv4 staat. Verder heb ik geen idee of het een full dual stak of dslite is

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10119Posts
  • 594Oplossingen
  • 2854Likes
Eugene Sopaheluwakan wrote:

Goedemorgen, Ziggo medewerker heeft alleen aangegeven dat het op ipv4 staat. Verder heb ik geen idee of het een full dual stak of dslite is

https://ipv6-test.com

Jan F.

Level 20
  • 17059Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2620Likes
anoniemforum wrote:
Eugene Sopaheluwakan wrote:

Goedemorgen, Ziggo medewerker heeft alleen aangegeven dat het op ipv4 staat. Verder heb ik geen idee of het een full dual stak of dslite is

https://ipv6-test.com

@anoniemforum Die test zegt niet zoveel. Ik heb fullDS, maar de test geeft aan dat er geen IPv6 adres is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic