1
Vraag
2
Reacties
Alrobe

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

VPN melding: Certificaat verlopen

Kreeg steeds de melding dat certificaat is verlopen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Alrobe
Welkom op de community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je de melding krijgt dat het certificaat verlopen is. Net zoals @Bert ben ik heel benieuwd naar welke VPN provider je hebt en op welk apparaat (en software van aparaat) je deze melding krijgt. Indien je niet meer de foutmelding krijgt, horen we het natuurlijk ook graag. Laat dan gelijk even weten wat de oplossing is 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Van welke VPN provider, op welk apparaat en met welke systeemsoftware?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Alrobe
Welkom op de community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je de melding krijgt dat het certificaat verlopen is. Net zoals @Bert ben ik heel benieuwd naar welke VPN provider je hebt en op welk apparaat (en software van aparaat) je deze melding krijgt. Indien je niet meer de foutmelding krijgt, horen we het natuurlijk ook graag. Laat dan gelijk even weten wat de oplossing is 🙂 

Alrobe
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Bert,

 

ik heb al mijn apparatuur naar een computerwinkel gebracht, die hebben VPN verwijderd

Alrobe
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb al mijn apparaten naar een computerwinkel gebracht, die hebben voor weinig VPN verwijderd.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Super om te horen @Alrobe :). Ik zal dit draadje sluiten. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic